joi, 12 noiembrie 2009

Agentie de modele

Ptk image este o firma serioasa de modeling din Timisoara si nu am nici un interes sa stric imaginea ei,am folosit acest nume doar din pricina dorintei de a fi cat mai convingator,si cat mai profesionist.



PTK image: Buna ziua

PTK image: Domnul anonim?
alexandru fitz: da
PTK image: Sunt Andrei Solon de la Ptk image
PTK image: o agentie de modeling din timisoara
PTK image: Am auzit ca ai fi interesat de o cariera in modeling.
PTK image: Si momentan faceam recrutari non cost.
PTK image: Spune-mi daca te confund?
alexandru fitz: nu
alexandru fitz: non cost?
alexandru fitz: fara plata?
PTK image: Pai deobicei noi platim modelele nu modelele ne platesc pe noi
PTK image: Ne bazam pe ideea ca noi avem nevoie de ei
PTK image: nu ei de noi
PTK image: Ma intelegi?
alexandru fitz: da
PTK image: Daca esti interesat,as avea nevoie de un hi5,pentru a vedea ceva poze.
alexandru fitz: http://anonim.hi5.com
PTK image: Cred ca putem avea o colaborare.
PTK image: Inainte de toate trebuie sa mi raspunzi la niste intrebari.
PTK image: Spune-mi cat ai circumferinta in biceps
alexandru fitz: nam masurat nu stiu/nam idee
alexandru fitz:
PTK image: Pai atunci spune-mi cum ti-ai caracteriza bicepsul:
A)moale cam de consistenta unui gel
B)tare si rigid ca si o scandura
alexandru fitz: B) tare si rigid
PTK image: bun
PTK image: Urmatoarea intrebare:
PTK image: Care dintre urmatoarele activitati le practici:
Pensat,Epilat,Solar,Sala
alexandru fitz: pensat
alexandru fitz: si deobicei
alexandru fitz: mai fac exercitii
alexandru fitz: acasa
PTK image: Interesant.
PTK image: Asteapta 1 minut,trebuie sa ma duc sa dau un telefon ,revin
alexandru fitz: ok]
PTK image: Am revenit
PTK image: Sa continuam
PTK image: Am sa-ti dau un test de matematica simplu
PTK image: 3+3:3=
alexandru fitz: 4
PTK image: Excelent
alexandru fitz:
PTK image: Asculti manele?
alexandru fitz: nu
PTK image: Pacat,caci eu sunt un mare fan,consider ca muzica lautareasca si cea de tip manea este un mare factor de eliberare a stresului si te poate aduce intr-o stare de spirit un fel de nirvana.
alexandru fitz: nu ask manele dar aia nu inseamna ca daca aud incep sa fac crize
PTK image: Sti vre-un titlu de manea?
alexandru fitz: da
PTK image: Poti sa-mi spui?
alexandru fitz: sa il spun?
PTK image: Pai sa vad daca sti titlul
alexandru fitz: pai cum am spus
alexandru fitz: mai aud
alexandru fitz: manele
alexandru fitz: de ex
alexandru fitz: la o nunta/botez
alexandru fitz: daca se mai canta
PTK image: Evident
alexandru fitz: n.guta suna telefoanele
PTK image: Legendara.
alexandru fitz: da
PTK image: sti si vre-un vers din aceasta melodie?
alexandru fitz: da
PTK image: Poti sa mi-l enunti?
alexandru fitz: suna telefoanele ca dra*** si vin milioanele cu sacii...
PTK image: interesant
alexandru fitz:
PTK image:
PTK image: Si mie imi place melodie
PTK image: Parca continuarea era
PTK image: :
PTK image: Ca la mintea ce-o am eu
PTK image: Nu-ti merge
PTK image: Sa ma dogoresc de greu e lege
alexandru fitz: da
PTK image: Stiai ca Nicolae Guta inainte sa fie cantaret a fost model la noi?
PTK image: El e originar din timisoara
PTK image: Am avut o colaborare cam de 1 an
PTK image: Dar apoi si-a descoperit talentul innascut si a trebuit sa si urmeze destinul
alexandru fitz:
alexandru fitz: n-am stiut
PTK image: Maine la ora 4:30 in fata Supermarketului Sellgros va avea loc o defilare de moda,daca esti interesat poti sa mergi sa vezi cam cu ce ne ocupam

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu