miercuri, 30 decembrie 2009

Poveste Malefica

Povestea este adevarata.Numele personajelor au fost inlocuite pentru a le proteja identitatea.

Aceasta postare e una interactiva.Raspundeti urmatoarei intrebari:Cine este personajul malefic din poveste?Cine raspunde corect va primi ceva frumos.

Mergeam intr-o zi spre scoala.Cerul era limpede si norii semanau cu niste animale..un iepure..o foca..un bizon african...etc..mergeam spre scoala.Intru in tramvai,si pe scaun il vad pe Istvan..Ne salutam.Observ ca manca un baton de ciocolata..si ii spun pofta buna..iar el imi spune..mersi..iar eu ii spun cu placere..iar el imi spune..bine...iar eu ii spun bine..iar el imi spune..stiu.Ma dau jos din tramvai si ma indrept spre scoala.Intru in clasa ,se suna de ora,profesoare intra in clasa,o trantesc cu capu de catedra si ies.Ma indrept spre casa.Iau tramvaiul..in tramvai Istvan manca un baton.Il salut ii spun..pofta buna..el:mersi,eu:cu placere,el:bine,eu:Bine,el:stiu..Observ ca era un baton nou si il intreb Istvan de unde ai atatea batoane?El se ridica de pe scaun isi deschide halatul si imi arata cum un rand de batoane ii inconjura corpul,la fel ca gloantele militarilor.Ma indrept sa iau una si Istvan imi da o palma,si imi spune:Mario tin prea mult la tine sa te las sa iei un baton..Eu spun..Bine,iar el spune..Stiu.Ne dam amandoi jos din tramvai.Istvan era la 10 m de mine cand deodata din cer vad cum se prabuseste un meteorit .Calculand traiectoria vad ca era in coliziune cu capul lui Istvan.In ultima secunda il salvez.Acesta recunoscator imi multumeste si ma intreaba daca poate avea incredere in mine.Eu spun da..el spune..bine..eu spun bine..el spune ..stiu..Si imi spune urmatoarele:Mario eu voi cucerii lumea,vrei sa mi te aliezi?si eu:cum vei cuceri lumea?Iar el spune..prin puterea BATOANELOR..eu incep sa rad si spun..cum adica?Asadar Istvan imi spune ca batoanele aveau un cip de control al mintii si toti cei ce le vor manca vor fi sub puterea lui,si pentru a mi dovedi da un baton unei batranicii de pe strada.Aceasta in scurt timp incepe sa danseze tektonik.Eu il intreb cum il pot ajuta?si acesta imi spune ca trebe sa gaseasca o modalitate de a impartii batoanele..eu ii spun prin morse.El ma intreaba prin codul morse?iar eu ..nu prin morse ca animal.Asadar Istvan cumpara 1 miliard de morse si le pune sa imparta cate un baton fiecarui om de pe mapamond.Intre timp Istvan ma cheama la el si imi spune sa merg la frigider si sa mi aleg ceva de mancare.Deschid frigiderul si vad o singura felie de sunca in el.Las felia acolo motivand ca nu imi e foame.A 2 a zi politia era la casa lui Istvan ,iar eu speriat am inceput sa fug ,luand totodata telecomanda de control a mintii cu mine.Asadar de atunci eu va controlez pe toti.

Raspundeti la intrebare la messages sau pe messenger.Raspunsul corect il veti primi in curand

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu