marți, 24 martie 2009

''Culta'',oiile si ardelenii

Sir viorel al 2 lea: No Sara buna
Sir viorel al 2 lea: Esti fatuca?
@lly @lexys ale: cn esti
@lly @lexys ale: ?
Sir viorel al 2 lea: Gheorghe
Sir viorel al 2 lea: Dumita?
@lly @lexys ale: nu te cunosc 
@lly @lexys ale: de unde esti
@lly @lexys ale: de unde ai id meu
@lly @lexys ale: ?
Sir viorel al 2 lea: Apa din Cluj
Sir viorel al 2 lea: No pai mi l-o zis varumiu Ion
@lly @lexys ale: care ion
@lly @lexys ale: de unde are id meu
Sir viorel al 2 lea: De la fratesu Vasile
Sir viorel al 2 lea: Mi-o zis ca ti-o fi oarece ruda
@lly @lexys ale: care vasile
@lly @lexys ale: ?
@lly @lexys ale: si el de unde il are
Sir viorel al 2 lea: Apa nacazu stie
Sir viorel al 2 lea: Mi-o zis ca a-ti fi ceva preteni
@lly @lexys ale: ceeeeeeeeee
@lly @lexys ale: ?
Sir viorel al 2 lea: Oricum nu asta mi motivu
@lly @lexys ale: dar care
@lly @lexys ale: ?
Sir viorel al 2 lea: Io am vru sa te intreb 
@lly @lexys ale: zi repede ca nu am tip
Sir viorel al 2 lea: Care ii baiu?
Sir viorel al 2 lea: De ce primejdie
Sir viorel al 2 lea: Iti trebui sa mi furi
Sir viorel al 2 lea: din oi?
Sir viorel al 2 lea: Crezi ca oiile cresc in copaci tu?
Sir viorel al 2 lea: Da cine te crezi?
@lly @lexys ale: lasama nu am timp de u
@lly @lexys ale: pa
Sir viorel al 2 lea: No stai tu
Sir viorel al 2 lea: Ca doara nu-ti fac nimica
@lly @lexys ale: nu am timp nu intelegi pa
@lly @lexys ale: ceao
Sir viorel al 2 lea: Pai tu nu esti Alexandra Marcus?
@lly @lexys ale: da dc
@lly @lexys ale: ?
Sir viorel al 2 lea: Pai io te cunosc pa tine 
@lly @lexys ale: de unde
@lly @lexys ale: zi cn esti repede
Sir viorel al 2 lea: Te am vazut anu trecut la o benzinarie
@lly @lexys ale: sau vrei ignor
Sir viorel al 2 lea: No ce i ceea ignor?
@lly @lexys ale: hahaha
Sir viorel al 2 lea: Ceve ciocolata?
Sir viorel al 2 lea: o ceva bombone?
@lly @lexys ale: ce
@lly @lexys ale: ?
Sir viorel al 2 lea: Ignor asta o cum lo chema
Sir viorel al 2 lea: Ce ii?
@lly @lexys ale: zi cum te chama
@lly @lexys ale: hai nu fa misto
Sir viorel al 2 lea: No bun
Sir viorel al 2 lea: Pa mine ma cheama
Sir viorel al 2 lea: Gheorghe Marasesti Tiberius
@lly @lexys ale: nu medita
Sir viorel al 2 lea: Da dice intebi?
@lly @lexys ale: de tine 
@lly @lexys ale: pe mn CARPATI FARA
Sir viorel al 2 lea: Mi-s pretin bun cu verisoru tu
@lly @lexys ale: te-am pacalit hahah
@lly @lexys ale: zii cum te cheama
Sir viorel al 2 lea: Gheorghe
Sir viorel al 2 lea: si mai
@lly @lexys ale: nu ma int daca esti sun nu pr cu varumiu
Sir viorel al 2 lea: Tiberius
Sir viorel al 2 lea: Da poti s ami zici tibi
@lly @lexys ale: de unde esti 
Sir viorel al 2 lea: Din salonta
@lly @lexys ale: si eo di lass vegas
Sir viorel al 2 lea: Si ii fain acolo?
Sir viorel al 2 lea: Cum ii vremea?
@lly @lexys ale: esti di peste PRUT
@lly @lexys ale: cald
@lly @lexys ale: umbli in bichini
Sir viorel al 2 lea: Cei ceea bichini?
Sir viorel al 2 lea: ceva masina?
Sir viorel al 2 lea: o motor?
@lly @lexys ale: pisti prut cum ii
@lly @lexys ale: bicicleta
Sir viorel al 2 lea: Pai doara nacazu stie 
Sir viorel al 2 lea: C-e betesig am io cu prutu?
Sir viorel al 2 lea: Io s aci langa Somes
@lly @lexys ale: ai grij sa nu cazi 
@lly @lexys ale: ii mare apa
Sir viorel al 2 lea: Pai depinde
Sir viorel al 2 lea: Acu ii mare ca doara sa topeste zapada de pa case
@lly @lexys ale: trage pestele
@lly @lexys ale: poi vad ca esti in bichini si u
@lly @lexys ale: ?
@lly @lexys ale: 
@lly @lexys ale: cu prietenele
@lly @lexys ale: cum il cheam pe varumiu
@lly @lexys ale: nah
@lly @lexys ale: ?
Sir viorel al 2 lea: Poftim?
Sir viorel al 2 lea: No
@lly @lexys ale: cum il cheama pe varumiu
Sir viorel al 2 lea: Pretenu meu?
Sir viorel al 2 lea: Alex cum futere sal cheme
@lly @lexys ale: da
@lly @lexys ale: ?
@lly @lexys ale: esti gai
@lly @lexys ale: sau ce
Sir viorel al 2 lea: gai?
Sir viorel al 2 lea: ce-i ceea?
Sir viorel al 2 lea: ceva boala?
Sir viorel al 2 lea: Io mi s sanatos fatuca
@lly @lexys ale: stai deoparte
@lly @lexys ale: esti taran se vede

Sir viorel al 2 lea: io s taran ba culto? zici ca salonta ii peste prut si pt cultura ta generala se zice gay nu gai 

Sir viorel al 2 lea: tot eu (alt id)
@lly @lexys ale:einstein feminin

Un comentariu:

  1. saraca Marcus:))..a ajuns subiect de blog=))...tare convorbirea oricum! keep it up! >:D<

    RăspundețiȘtergere